Avsnitt 3x14

Minns ni när Brooke, Peyton och Haley bilade till New York för att Brooke skulle delta i Rogue Vogue showen i avsnitt 14, säsong 3? Jag älskar scenen när de kör radiotävlingen. "Vad tänker Lucas på just nu?", svaret på den frågan är så rolig (låten som spelas alltså). Svaret blir ju "Torn between two lovers" (det vill säga, att han älskar två kvinnor) och med tanke på allt besvär som var med triangeldramat skrattar jag när jag ser på det...

Avsnittet i sin helhet gillar jag också, för det har bra tanke bakom det (som att Brooke väljer att ha kul istället för att ta tag i sin karriär vid 17 års ålder), och att man ska ta vara på livet med sin familj som familjen gör som Nathan och Lucas träffar och spelar basket hos i avsnittet



Jag hittade inte scenen med tjejerna i bilen, på engelska, men jag hittade den här scenen som är rolig:

Klicka


Kommentarer
flickaneemeliie

Jag har one tree hill boxen säsong 3 hemma!:D har dock bara lånat den...



Men jag tycker att säsong 3 är en sån ledsam säsong för att Nathan och Haley ej är tillsammans i den säsongen. Men den blir bättre när dom blir tillsammans igen. Sen tycker jag att det är sorgligt när Keith dör :(



Haha jag är beroende av Nathan & Haley (:

2011-03-02 17:29:39
http://flickaneemeliie.blogg.se/
Siv

Vad hände mellan Brooke och Chase i säsong 5? Man fick la aldrig veta det? (:

2011-03-02 21:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0