Bevin

En rolig karaktär från förr är Bevin. Hon är lite som Alex tycker jag; rolig, lite knäpp men ändå smart ibland. Snäll. Vill folks bästa.



Jag gillar Bevin, det var dock synd att hon inte hade så många repliker och egna händelser i OTH.

Här är en scen jag gillar med henne:

http://www.youtube.com/watch?v=BNVFYGgDG1g
I scenen ser man Bevins smarta, seriösa sida. :)



"I know people think I'm stupid, but I'm not dumb."
Det påminner om när Alex säger "I may be stupid, but I'm not dumb" till Julian.

På tal om Bevin, märkte någon av er att Bevin hade brunt hår i säsong 1? Hon hade knappt någon replik då, men man såg henne i bakgrunden. Jag tyckte det passade henne jättebra!

Visste du att Bevin Mirskey heter Bevin Prince i verkligheten? Det tycker jag är coolt, särskilt för att dejtade Antwon "Skills" Taylor, som spelas av Antwon Tanner! Bevin spelas av Bevin och Antwon spelas av Antwon! :D

Gillade du Bevin?

Kommentarer
Sarah

Heej :)

Jag vet en scen jag gillar med Bevin! Tycker att den är jätterolig, men har aldrig lyckats hitta den på youtube.

När tjejerna ska välja killar till nånting, kommer inte ihåg vad det va.. Så säger Rachel något så går Bevin på det. Men sen kommer Brooke.. o då säger Bevin ngt liknande som "It sounds better when Rachel said it". Hoppas du vet vilken jag menar. haha :)

2011-03-11 18:25:45
Fia

Ja, det gjorde jag. Det är kul att hennes karaktär är att hon är oseriös och blond :)

2011-03-13 19:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0