Hellcats 1x02

Jag och min syster såg Hellcats ikväll, och vi skrattade många gånger åt alla diskreta OTH-referenser. Han som spelar Psycho-Derek i One Tree Hill heter Dan i verkligheten, som i OTH inte direkt varit en god människa, och Hellcats-Dan har en bästa vän (Marti) som är blond och med lockigt hår, precis som Peyton i början av One Tree Hill. Såna saker hade vi kul åt. :P


Marti


Peyton (finns större likheter men jag hade
så många bilder att välja mellan)

Men hur som helst, Hellcats var grymt bra ikväll (andra avsnittet). Man började ana framtida par i slutet av avsnittet, och Marti blev vän med sin mamma igen. Vi fick också lära känna Savannah föräldrar och syster litegrann. Så jag måste säga att avsnittet var bra! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0