K. Fed (Jason) och Nick Lachey

När jag ändå har skrivit om en artist kan jag fortsätta skriva om artister som har gästspelat i OTH:

Kevin Federline, som har barn med Britney Spears och är rapsångare, spelade Jason, som var sångare i Mias band. Jag blev positivt överraskad över hans skådespelartalanger faktiskt, han gjorde ett bra jobb. Och Jasons scener var ganska kul att se på tyckte jag.



Nick Lachey, som också är känd artist och var gift med Jessica Simpson en gång i tiden, gästspelade ju i säsong 6 som sig själv. Jag tyckte hans scener var jättekul att se på. Älskar låten han sjöng, All in my head. Det jag inte förstår är hur den från början skulle vara Haleys låt... Det var ju hon som hade skrivit den och han ville köpa den av henne. Hon hade ju kunnat göra den annorlunda naturligtvis, och då hade den nog blivit mer "hon", men jag tyckte inte den kändes som att låten passade henne... Hade velat höra henne sjunga den dock. :)



Tycker du att "All in my head" av Nick Lachey känns som en Haley-låt?
Vad tyckte du om deras skådespelarprestationer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0