Larry Sawyer 1 och 2

Jag ser på "Helens små underverk" och kände så väl igen huvudpersonens andra systers man... Vet ni vem det var? Han som spelade Larry (Peytons pappa) andra gången!





Jag gillade Larry, synd att han inte var med så mycket i OTH. Hans relation med Peyton var så bra, trots att han var borta mycket och hon saknade honom.

En kompis till mig påpekade bytet mellan Larry 1 och 2 för ett tag sedan. Hon undrade varför de bytte ut honom. 
Första Larry såg ut så här:



Jag vet inte svaret på hennes fråga (det verkar, enligt rykten, ha varit skådespelarens val att sluta), men jag blev själv fundersam när jag märkte att de hade bytt ut honom. Första Larry, spelad av Thomas Ian Griffin, var bra. Han var rolig och hade bra kemi med både Hilarie Burton (Peyton) och Moira Kelly (Karen). Han dejtade ju Karen ett tag.

Andra Larry (Kevin Kilner) var också bra tyckte jag, kanske lite bättre... Han hade ett mer "djup" tycker jag, liksom både rolig, känslosam, mjuk, sträng... Allt sånt. Men det är nog mest för att han var med längre och fick mer att jobba med.

Vad tyckte du om bytet mellan Larry 1 och 2? Märkte du av det mycket?

Kommentarer
OTH

Jag tycker alltid det är dåligt när man byter ut skådespelare men det går ändå :) Men anrda Larry var bättre tycker jag! ;P

2011-03-06 22:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0