Lookalikes

Jag hittade några lookalikes på google som jag tänkte lägga upp! :D

 (Miniatyr, klicka för förstoring. Likheten är inte lika slående som de andra dock).


Joakim Ramsell, som är tillsammans med
Sanna Nielsen, tycker jag är jättelik
Paul Johansson!


Anna Belknap (CSI) är sjukt lik
Bethany Joy Galeotti!!
Har inte tänkt på det tidigare...


Så fort jag ser den här killen i
"The secret life of the american
teenager" tänker jag på Rob
Buckley. Vet inte om ni håller med,
men jag tycker han ser ut att vara
Robs bror.


Paul O'brien är sjukt lik
James Lafferty.


När Zooey Dechanel blonderar
håret är hon rätt lik
Hilarie Burton...


Kommentarer
Maja

Håller inte riktigt med om James Lafferty där, men Hillarie och Bethany kan jag hålla med om! ;*

2011-03-25 14:25:27
http://glitterintheair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0