Mouth och hans danser

Såg cheerleadingavsnittet från säsong 1 (bland annat, det blev 3 avsnitt) inatt när jag inte kunde sova. Då kom jag på att jag ju bara MÅSTE skriva om Mouth och hans danser. Det finns flera scener när han dansar, inte minst cheerleadingavsnittet när han hjälper tjejerna med att spionera på konkurrenterna, och dare night avsnittet i säsong 2 när han sjunger "Baby got back" på en karaokebar. :D En annan rolig dansscen med Mouth är ju när Mouth, Nathan och Skills strippar i säsong 4. OCH ja, jag höll på att glömma halloweenavsnittet när Mouth och Peyton dansar! Det är ju också kul när han dansar i Skills stora kappa i säsongsavslutningen säsong 7.



Youtubeklipp på Mouth och hans danser:

Cheerleading

Baby got back

Killarna strippar

Peyton och Mouth dansar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0