När jag såg Rob Buckley

Tänkte idag på när jag såg Rob Buckley på Wal-Mart första dagen i Wilmington. Det var ju bara av en slump att vi åkte dit, och att jag skulle köpa en mobiltelefon (det var där han stod)! :P

Hur som helst, det jag tänkte på var vilka vanliga människor de behandlas som i Wilmington. De går runt som vem som helst och ibland träffar de på fans. Ingen har livvakt, de undviker inte andra människor, de är inte speciellt uppklädda eller sminkade (när jag såg Rob hade han mjukiskläder, glasögon vilket han annars inte alltid har, och okammat hår.). Jag tycker det är coolt med tanke på att One Tree Hill visas över en stor del av världen och många av dem har ju varit med i många andra filmer och tv-serier också så de är ju rätt kända! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0