Off the map

Andra serien jag tänkte skriva om som "Andra tv-serier" blir Off The Map som visades på femman igår.



Början var lite av en besvikelse faktiskt, jag fastnade inte riktigt för det och det var väldigt äckligt på vissa ställen. Men sedan blev som bättre och sådär härligt klyschigt som jag tycker en bra tv-serie ska vara. Jag tyckte också att Off The Map skildrade att jobba som läkare i ett främmande land på ett bra sätt, med språkbarriärer som kan störa arbetet m.m. I min smak kom de nya läkarna in lite för snabbt och man fick inte riktigt lära känna dem, men i t.ex One Tree Hill tog det ju sin tid också så man får nog lära känna dem mer tids nog. :) Jag kommer fortsätta se det åtminstone några avsnitt till!

Kommentarer
Maja

Kan inte du börja blogga om hellcats också? Tror att det programmet kan vara riktigt bra, ser fram emot andra avsnittet på söndag, missade första. ;)

2011-03-18 17:36:09
http://glitterintheair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0