Peytons relation...

...till sina föräldrar tänkte jag prata om. =) Både fosterföräldrarna och hennes biologiska föräldrar.

Vi har fått höra mycket om Peytons fostermamma Anna, men vi har aldrig fått se henne. Inte ens på kort väl? Jag hade gärna velat göra det, men det märktes i alla fall hur mycket Anna betydde för Peyton.

Larry och Peyton hade en bra relation när han var hemma från jobbet. Vilket inte var så ofta, men han älskade sin dotter och det märktes. Synd bara att de inte visade mycket om han gav uppmärksamhet till henne när hon t.ex blev skjuten. :P Det tror jag han gjorde, men de visade inte mycket av det.. :/ Bara en kort del där när det hade hänt och hon var hemma.



Peyton och Ellie, hennes biologiska mamma, hade en turbulent relation men blev till slut goda vänner innan Ellie dog. Jag gillade deras relation, särskilt i stormavsnittet i säsong 3 (samma avsnitt som hon dog i). Deras relation stärktes mer och mer då. I tidigare avsnitt var scenerna med dem också riktigt bra, jag gillade deras relation.



Sist av allt: Peytons riktiga pappa Mick Wolf. Deras relation var inte så stark pga hans alkoholism och brist på uppmärksamhet. Men att han fick Peyton att inse hur mycket hon älskade Larry gillar jag, därför tycker jag det var bra att han var med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0