Ravens-film

Egentligen skulle One Tree Hill ha varit en film, men Mark Schwahn bestämde sig för en tv-serie eftersom han hade för mycket planer och han kunde göra mer med en tv-serie! :D

Tänk om det hade varit en film istället! Wow... Vad less jag hade varit på den nu, hahaha... Hade sett den HUR många gånger som helst!! En film tar ju slut så fort...

Jag tror att den hade handlat mycket om basket om det hade varit en film (den skulle ha hetat Ravens också). :) Det hade inte varit nästan några av gästkaraktärerna tror jag, t.ex Anna och Felix Taggaro och frågan är om ens Jake hade varit med?? Whitey tror jag hade spelat tränaren som han gjorde förut också... Kanske Keith inte hade dött?



Hur tror ni den hade sett ut? Vad hade filmen handlat om? Hur hade den slutat?


Kommentarer
Sofia

Jag tror inte det hade varit så bra med en film. Tänk så mycket som inte kunnat vara med :O

2011-03-30 18:54:44
http://liimitededition.blogg.se/
martha

tror att filmen slutat med att Nathan och Lucas blir sams i slutscenen typ. och Keith hade levt! sämst att han dog

2011-09-27 18:05:01
http://marthab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0