Reaktioner på OTH

Pratade med en skolkamrat idag, och kom (sådär väldigt långsökt) in på ämnet ONE TREE HILL. Såklart. Som väldigt ofta när jag pratar med folk. :P Hon hade inte sett på det, och hade inte hört så mkt bra om det, bara att det var en massa snygga folk i det (detta verkade hon se som negativt tyckte jag). Hur som helst, det jag skulle komma till var att jag sa åt henne att hon skulle ge OTH en chans. Att det krävs något avsnitt för att man ska tycka om det (för en del) men när man väl är fast då älskar man det. Och så sa jag hur mkt betydelsefulla citat och allting det är i OTH och hur mycket jag har lärt mig av att se på det.


(Miniatyr, klicka för att förstora bilden)

Jag har några vänner som ser på OTH, och när jag kollade på Facebook vilka som hade gillat One Tree Hill på deras huvudsida var det ganska många av mina vänner. Fler än jag trodde. Det var så kul :D

 <<--- SÅ glad blev jag ;)

Har ni många vänner som ser på det? Vad har du hört av folk som inte ser på det?


Kommentarer
Kerstin

Många av mina vänner tycker om OTH, och då är inte bara mina tjej vänner. Alla kanske inte älskar det som jag gör, men de flesta har verkligen fastnat.



Av dom av mina vänner som fastnat som jag, tyckersom jag att det finns något djupare bakom den typiska High School fasaden. Bland annat musiken, citaten och hela storyn.



Ofta när man berättar om OTH så har antingen folk inte hört något alls om det, sett något avsnitt eller helt enkelt inte brytt sig att se på det.

Många ser bara det ytliga, men som du säger, ger man det en chans så finns det så mycket mer bakom det hela.

2011-04-01 08:39:09
Julia

De flesta av mina vänner gillar/älskar OTH precis som jag :) det var jag som tvingade dom att börja kolla och sen dess har dom älskat det och det är ju jätte kul! man har alltid något roligt att säga om OTH och vilket avsnitt man precis har sett och vad som händer i nästa osv..

Mest tjejkompisar men några killar också vilket är jätte kul! :D <3

2011-04-01 15:02:59
annica

JAG ÄLSKAR ONE TREE HILL!

2011-09-11 17:56:43
http://awannabe.blogg.se/
matilda

Jag kollar på one tree hill, är på den 8 säsongen nu. dock hittar jag ingenstans jag kan ladda ner den med swesub :/ hur bra serie som helst!

2012-02-23 17:36:12
http://tillys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0