Säsong 9!!

Kämpa nu för säsong 9!!

ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

Skriv på:

http://www.thepetitionsite.com/2/one-tree-hill-season-9/ 

För att skriva på ska det finnas en knapp till höger på skärmen där det står "Sign petition" eller något. Jag ser inte det längre för jag har skrivit på redan, men klicka där och fyll i det som det står att du ska fylla i. Det är förnamn, efternamn, mailadress tror jag, land du bor i och något mer. Om du har frågor så fråga mig!

Du kan maila på [email protected] om du har frågor som du inte vill ställa här på bloggen. :)

People always leave - Låt inte OTH lämna oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0