Spendera tid med OTH-kändis?

Tänkte att jag skulle fråga er en intressant fråga: Om du fick välja att spendera en dag med valfri OTH-skådespelare/skådespelerska, vem skulle du välja och varför? För mig är det ett väldigt svårt val! Det är nog antingen Kate Voegele eller Jana Kramer för att de är så härliga och snälla människor! :-) Jana är så himla snäll mot alla sina fans, och Kate som människa är alltid så öppen, glad och genomsnäll. Jag skulle också vilja spendera tid med Sophia Bush, men jag tror inte vi är så lika som människor. Jag tror att jag skulle ha väldigt roligt med Jana eller Kate. :)

Kommentarer
flickaneemeliie

den där baren som heter tric på one tree hill. Har du7 varit på tric?:D

2011-03-17 12:00:27
http://flickaneemeliie.blogg.se/
Natali

Hej. Grym sida, fortsätt så ;)



Om jag fick spendera tid med en av skådespelarna skulle jag utan tvekan välja Sophia Bush. För mig handlar det inte om att man ska lika varandra, utan att tillbringa tid med en person som man kan dra lärdom av. Sophia Bush är den mest ödmjuka, snälla, omtänksamma och kärleksfulla människa jag vet i Hollywood. Det är sällan man ser henne göra något uppseendeväckande om det inte är för en god gärning. Hennes brinnande intresse och engagemang för olika samhällsfrågor får mig att se upp till en sådan person. Jag vet att jag skulle kunna ha minst lika kul och samtidigt lära mig något om jag bara fick träffa henne. Hon är och kommer alltid att vara min förebild, mestadels för hennes insatser innanför och utanför serien. Även hennes karaktär i OTH är helt underbar. Man får följa hennes förvandling från en ganska osäker och problemfylld tjej till en stark, självsäker och kärleksfull medmänniska. Bara detta får mig att längta till varje scen som hon är med i, utan hennes skulle inte serien vara lika bra. Det är något med Sophia Bush som får en att bli glad och hoppfull. Detta hoppas jag att vi får se mer av framöver. Hon är BÄST !!! =).

2011-03-17 12:31:18
Bella

Jag håller med Natali, Sophia Bush är mitt val :) hon är så cool,gullig,snygg,omtänksam,härlig humor har hon också! Jag älskar denna människa utan att ens känns henne påriktigt. Jag vet inte om det är att hon är en så duktig skådespelerska som hon kanske lurar oss alla med att vara en så j*vla bra människa ;) men hon har glimten i ögat och hon är inte som andra kändisar känns det som. Hon verkar vara lite av en tomboy i verkligheten och har nog massor med kloka saker att säga,så att spendera en dag med henne skulle vara guld värt för mig. Hon är inspirerande och hon är en förebild, jag kan inte sluta beundra henne.

2011-03-18 00:04:14
http://teamkatycats.blogg.se/
Natali

Väldigt bra sagt Bella. Såg även nyss att det kom upp ett litet inlägg om brookes förvandling här i bloggen, helt GREAT !!! Vill bara tillägga att jag oxå uppfattat brooke som en pojkflicka på så sätt att hon e typ är som "en av grabbarna i gänget". Väldigt sportintresserad så d e ett plus ;). Sophia Bush tror jag är en mkt bra skådespelerska och samtidigt en mkt god människa. Hennes yttre är bara 10 % av vad som finns och hämta från hennes inre. Hon e en genuint härlig människa och en speciell sådan, en på miljonen. Austin Nichols kan skatta sig lycklig =).

2011-03-21 00:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0