Stalkers/psychos i OTH

Äntligen funkar blogg.se! Har inte kunnat uppdatera förrän nu. =( Nåväl.

Eftersom Katie kom tillbaka i slutet av förra avsnittet tänkte jag att det var lämpligt att skriva om stalkers i OTH! (Haha, googlade ”psychos OTH” efter bilder och så kommer bilden på när jag signerar stolpen på rivercourt upp ;))

Det är inte min favoritdel av OTH, faktiskt spolar jag förbi många av de scenerna (har nog aldrig sett hela Carrie/Dan scenerna i hennes hus i början av säsong 6, de är för hemska). Men om jag måste välja en favoritstalker blir det nog Ian, psycho-Derek.



För med honom förstod man varför han gjorde det, och han kan jag se komma tillbaka som en snäll och ursäktande man. Carrie, hon dog väl? Hennes ”anledning” var ju att hon hade en son som dog, när han var i ungefär samma ålder som Jamie om jag minns det rätt, men det var inte nog fokus på det för att jag ska få medkänsla för henne.

Katies scener är jag inte jätteförtjust i heller, mest för att de har använt samma skådespelare till både Sarah och Katie. :P Det är också samma med henne: De har inte förklarat nog noggrant VARFÖR hon gör som hon gör, och då känner inte jag att det är kul att se. :P Däremot har ju problemen med henne fört Clay och Quinn närmare varandra och det är ju bra. =)


Kommentarer
Emma

Bara så du vet så har du råkat lägga upp detta inlägget typ 6 ggr efter varandra! :P

2011-03-16 18:15:16
http://www.premma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0