Svar på frågor!

Som utlovat: Här kommer svar på era senaste frågor!



Undertecknaren "Anonym" ville veta:

Jag har alltid velat träffa dom, jag skulle dö om jag träffade dom. Det är verkligen av mina största drömmar att få träffa dom. Jag avgudar dom!
Jag vet inte vad jag ska säga utan att jag är så himla avis på dig. Jag skulle göra vad som helst för att göra det! Seriöst ta mig dit nu. Jag älskar One tree hill och kommer alltid att göra det.
Och alla låtar som Mia har gjort lyssnar jag på hela tiden, mina favorit låtar. Gud! Jag kan inte ens tänka tanken för jag vet att jag aldrig kommer att få träffa dom... :/ Men man får alltid hoppas!
Hur träffade du dom? alltså åkte du dit under en inspelning? :D ha det bra!

Svar:
Tack för din kommentar! Det var jättekul att läsa hur mycket du älskar OTH. Jag åkte ju till Wilmington, där OTH spelas in, och försökte leta inspelningar för där träffar man dem lättast. Men samma kväll som vi kom dit (då jag såg inspelning på Hilton) såg jag Rob Buckley på Walmart! :D Jag såg även Bethany Joy Galeotti och Kate Voegele på restauranger, så man träffar dem ute på stan också! :D



En annan "Anonym" undrade:

hej!din blogg är verkligen inspererande:) har en lite fråga , vet du vart någon av skådespelarna i oth bor ?



Svar:
Tack så mycket! :D Jag vet tyvärr inte var de bor, förutom städerna (Sophia Bush och Austin Nichols bor mest i Los Angeles). Adresser vill jag inte ta reda på för att de är personliga :)

Nathalie hade en fråga:

Oh en fråga: såg på din header nu att du har träffat massa av skådespelarna :O när? var? hur? :)

Svar:
Jag var i Wilmington i september till oktober förra året, i två veckor! :D Träffade alla dem (några av dem flera gånger) och såg flera stycken i verkligheten! T.ex Sophia Bush, James Lafferty, Rob Buckley och Bethany Joy Galeotti! :D



Sabina hade en intressant fråga:

Heejj! :)
älskar din blogg, helt underbar! och älskar såklart one tree hill!
Jag en liten fråga; Vilka är dina favoritcitat ur oth? :D
Tacksam för svar! :)

Svar:
Tack, vad snällt sagt! :D Jag älskar också OTH (duuh ;))!
Mina favoritcitat är nog:
1. Drömcitatet i säsongavslutningen säsong 6
2. Citatet från Ida Scott Taylor som Lucas säger i avsnitt 10, säsong 3. :)
3. Citatet som Lucas säger just före han säger "Your art matters" till Peyton. :)
De tre citaten är så inspirerande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0