Svar på frågor

Hej!

Som utlovat ska jag nu svara på frågorna som ni har ställt! :) 

Stephen Colletti Actor Stephen Colletti arrives at the Teen Vogue Young Hollywood Party at Vibiana on September 20, 2007 in Los Angeles, California.

Den här frågan börjar jag med för mitt egos skull (haha). Den är från flickaneemeliie:

hur kommer du på allt att skriva om? du skriver om allt möjligt. Bara om one tree hill! Det är jätte intressant och jag följer bloggen varje dag. Hur kommer du på allt? hur har du en sådan bra fantasi?

Svar:
Tack Emelie, vad glad jag blir att du tycker om min blogg! Att komma på saker att skriva om är inte alltid lätt, men jag älskar ju OTH och kan mycket om det så jag försöker så gott jag kan att komma på nya saker. Ni som läser får gärna säga vad ni vill läsa om så skriver jag om det! :)

"oth" hade en fråga som på videon som jag satte ut från inspelningen i avsnitt 8:

hej! såg ni sophia bush när hon stog uppe på taket och kastade ballongerna? och fick ni inte gå närmare en vad ni gjorde? :D

Svar:
Hej. :-)
Tyvärr så är de inte på Clothes over Bro's riktiga tak när de kastar vattenballonger, utan de är på ett annat ställe där vi aldrig tänkte på att kolla inspelning. Så de scenerna är ihopklippta. Däremot såg jag Sophia när hon kom med en smootie till Austin när han spelade in vattenballongsscenen! :-)
Vi fick inte gå närmare eftersom de skulle filma och inte ville riskera att filma något fan, men vi satt inte så långt ifrån som det ser ut på videon. Vi satt rakt över gatan. :)

NATTIS skrev så här:

Åh, gud vad roligt med ännu en OTH blogg!!
Träffade du James lafferty då också?!

Svar:
Tjena! Jag träffade aldrig James så jag PRATADE med honom. Däremot såg jag honom utanför en krog tillsammans med Stephen Colletti! :D Mer om det kan du läsa här.

OTH<3 undrade:

Är Bethany Joy Galeotti gravid? (= Och en sak till, säger man "Bethany" eller "JOy" som hennes förnamn? :)

Svar:
Hej OTH<3!
Jag brukar säga Joy. :) Jag tror att hon vill kallas det, men jag är inte säker. Hon lyssnar nog till Bethany, eller Bethany Joy, också. :)
Joy har varit gravid, men fick en dotter för ungefär en vecka sedan. Läs vad hon ska heta och se bild här. :D Hon är så söt...

Sista frågan är från Nellie:

Hej :) Jag vet inte om jag missat det kanske men ficka man veta vad Chase tog vägen i säsong 5 efter han vatt tillsammans med Brooke?

Svar:
Hej Nellie! Du menar var han försvann efter säsong 4? Det vet jag faktiskt inte, men han var ju flygintresserad och ville bli pilot så jag tror att han försökte få flygcertifikat och att de gled isär tyvärr... :( Det var jättesynd, jag gillade dem. Sedan hittade han ju jobb som mattförsäljare, så han flyttade från Tree Hill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0