Svar på Sivs och Sophias fråga

Siv ville veta:
*
Vad hände mellan Brooke och Chase i säsong 5? Man fick la aldrig veta det? (:
*
Svar:
Nej, jag tror inte man fick det tyvärr. :( Men jag tror att det tog naturligt slut mellan dem. Känslorna tog nog slut tyvärr. Det tror jag för att de har en bra vänskapsrelation idag, men inte mer än så, plus att Brooke hade sitt nystartade klädbolag och Chase ville bli pilot. Så jag tror att de lade fokuset på det och att det inte var någon "värre" anledning. Men det var synd, jag gillade dem.
*
Sophia ville veta:
Hejsan(: När var Bethany joy Galeotti gravid i serien? Asså, vilken säsong var det då? Och tror du att hennes barn kommer spela Haleys dotter i serien? :)
*
Svar:
Bethany Joy Galeotti fick sin dotter 23/2 i år, så jag tror att hon blev gravid under hoppet säsong 7-8, vilket är rätt coolt för det är nästan samtidigt som Haley alltså! :D Jag tycker därför hennes graviditet också SER mer äkta ut den här gången än i säsong 4 då hon (Haley) var gravid med Jamie. :)
Jag tror tyvärr inte att hennes dotter kommer att spela hennes dotter i serien. Joy är väldigt mån om sitt privatliv, så hon vill nog låta sin dotter bli skådespelerska först när hon blir äldre. :) Sedan brukar de ha flera bebisar när de filmar en bebis i OTH, som Jenny Jagielski. Hon var spelad av flera bebisar egentligen så de kunde välja den som agerade "rätt" (var lugn, grät, skrattade osv. :)).
*
*
*
Nu ska jag iväg till en klasskompis på födelsedagsfest, så jag kommer inte uppdatera förrän imorgon! =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0