Början av säsong 6

Hej igen! :D

Jag tänkte på början i säsong 6... De första 3-5 avsnitten! Har ni tänkt på hur mycket som hände då?

- Lucas och Peyton förlovade sig
- Quentin dog
- Dan torterades av psycho-Carrie
- Brooke blev misshandlad



Jag gillar avsnitten, bortsett från allt hemskt. Scenerna med Dan och Carrie spolar jag ALLTID förbi, och när de var på tv bytte jag faktiskt kanal. De scenerna är de enda som jag verkligen inte vill se någonsin!
Allt kring Quentin var sorgligt att se på, och Brookes misshandel är hemsk men det blev ganska intressant att se hur hon handskades med det. Det jag ÄLSKAR med de här avsnitten är scenerna mellan Lucas och Peyton! De är så bäst! :D


Kommentarer
Ronja

Jag håller med dig! Lucas och Peytons scener där är grymt bra och roliga att se på! :D

2011-05-22 19:31:01
http://ronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0