Brooke och Haley

Hej! Har varit på skolan hela dagen så jag har inte haft tid att skriva. Jag tänkte skriva lite om Brooke och Haley, en vänskapsrelation som de fokuserar mycket på nu i säsong 8 (och i säsong 7).



Jag älskade Brooke och Peyton, och känner fortfarande att de är bästa vänner. Bättre än Haley och Brooke, tycker jag tyvärr. Men Peyton lämnade ju Tree Hill och förmodligen är Brooke sårad över det. Jag skulle ändå vilja att de säger något mer om det i såna fall så man förstår om hon fortfarande anser att Peyton är hennes bästa vän. Hur som helst: Brooke och Haley har en bra vänskap. Den är underhållande att se på och de bryr sig mycket om varandra, jag gillar dem ändå. De har haft många härliga scener tillsammans och finns där för varandra hela tiden när det behövs.



Då det var roligast att se dem tyckte jag var när Haley fick bo hos Brooke en gång i tiden. De kom varandra närmare då, och sedan dess blev de bättre vänner. De har bråkat och blivit sams, skrattat, tröstat varandra, stöttat och hjälpt varandra.

Kommentarer
Emma

Jag förstår hur du tänker.. Men jag tycker att Brooke gjorde det ganska klart i avsnittet med hennes möhippa att Peyton faktiskt inte längre är hennes närmsta vän. Hon sa ju typ att Peyton drog och att det är Haley som har varit där för henne de senaste åren..

Jag förstår Brooke. Peyton kom inte ens på hennes bröllop. Och folk går vidare, man får andra bästa vänner :)

2011-05-16 16:58:34
http://premma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0