Chase!

Är det någon fler än jag som älskade Brooke och Chase? Jag vet att jag har nämnt det förut, men jag gör det igen. Jag tyckte verkligen att de passade ihop! Han passade bra ihop med Mia också för den delen, men jag gillar inte honom med Alex... Nåväl.



Jag tycker att Chase har fått vara med om mycket intressant under OTHs gång: Först det som hände med Brooke, provet hon fuskade på, hur de gick fram och tillbaka i förhållandet, att hon hade bedragit Peyton liksom han hade blivit bedragen av sin bästa vän, och sedan i säsong 5 och 6 allt med Mia... Nu även i säsong 7 och 8 händer det mycket kring Chase! Och jag tycker det är kul att han kommer mer in i gänget!


Kommentarer
Loppan

Jag tycker tvärtom jag tycker inte alls om Chase och Mia, men å andra sidan gillar jag inte Mia över huvud taget tycker att hon ska vara så perfekt hela tiden, det är inte roligt att titta på.



Däremot gillar jag verkligen Chase och Alex tillsamman. Jag gillade inte alls Alex i början men när hon visade sin svaga sida började jag verkligen tycka bra om henne! :)



Jag tycker att Brooke och Julian är perfekta för varandra men om det inte vore för Julian hade Chase och Brooke verkligen passat ihop!

2011-05-25 22:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0