Daunte och Bear

Jag låg och såg tv imorse och såg plötsligt Rick Fox som spelade Daunte. Han var rätt olik sig dock :D Så jag blev överraskad att det var han!



Visste ni att han han varit basketspelare i NBA? Han spelade i Lakers! Jag tyckte det var kul att han varit NBA-basketspelare med tanke på att han var så involverad i Nathans karriär (på ett dåligt sätt..).



Däremot gillade jag Bear bättre än Daunte. Jag fick alltid en känsla av att han var snällare än Daunte och bara var hans "hjälp" för att han inte vågade säga emot. Jag hade önskat att han kom tillbaka som en snäll kille, eller åtminstone att Nathan på något sätt fick veta att han blivit snäll. Bear alltså. Han kanske ser honom på tv? :P


Kommentarer
Emma

Har du nån aning om när säsong 9 kommer ut? ;)

2011-05-20 21:16:25
Andrea

Jag har hört att Lucas har lovat oss fans att komma tillbaka i säsong 9, vet du om det stämmer? :D

2011-05-20 21:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0