Fråga och svar!

Linn Holm hade en kommentar med frågor åt mig:

Hej! jag har följt din blogg sedan du va i Usa och jag har själv funderat på att ta en vecka och åka dit OM det blir en säsong 9. Jag kommer då ha med mig en vännina så jag inte åker själv . Men va var dina absoluta höjdpunkter med resan dit ? dom absoluta favoritplatserna ? . Har du själv funderat att åka dit snart igen om det blir en säsong till med one tree hill ? kram linn

Svar:
Hej Linn! Tack, vad glad jag blir att du har följt min blogg sedan dess! :) Kul att du funderar på att åka till Wilmington! :D De absoluta höjdpunkterna var absolut att få träffa alla skådespelare, och även att se dem i verkligheten på stan och liknande. Små kommentarer och stunder från då jag träffade dem, som när Austin Nichols kom ihåg mitt namn, eller när Kate Voegele pratade med mig och jag berättade hur mycket hennes musik betyder.

  

Nästan alla såna stunder är stora höjdpunkter, och bara att få se alla byggnader i verkligheten var magiskt för mig. Favoritplatserna var nog Red Bedroom Records på studioturen, Lucas hus, Clothes over Bro's och Rivercourt. De har betytt så mycket för serien. Brookes hus från insidan såg vi också på studioturen, och Nathan och Haleys hus. Det var också otroligt coolt. :D Dixie Grill var också kul att få se eftersom de ofta varit där, men också för att jag älskade maten!

      

Jag vill absolut åka till Wilmington igen och blir det en säsong 9 måste jag åka, det är bara så! :D
Kram


Kommentarer
linn holm

åh va härligt! Jag hoppas verkligen på en säsong 9 så att jag också får uppleva den känslan du upplevde =)

Tack så jätte mycket för svar! Kram Linn

2011-05-05 00:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0