Frågor och svar

Anonym ställde första frågan:

vet du något om när oth börjar sändas på kanal 5 igen skulle vara jätte snällt om du kunde svara! kram

Svar:
Hej! Tyvärr har jag inte fått den informationen än, men jag försöka ta reda på det så snart det lugnat sig i skolan! :) När jag vet så lovar jag att meddela er! Kram :)

Elin hade en fråga om Sophia Bush och James Lafferty:

Hej!

Jag har en liten fråga. Jag har hört att Sophia Bush och James Lafferty har dejatat varandra i verkligheten. Men jag har aldrig fattat om det har varit sant eller inte. Om du har någon aning kan du väl gärna skriva?

Och jag tänkte, så fort du får veta om det blir en säsong 9 så kan du väl skriva det?

Kram



Svar:
Hej Elin! Jag har faktiskt också hört det, och man har sett bilder på dem, MEN aldrig (vad jag har sett) bilder på något som bekräftar att de var ett par! Det finns några bildspel på youtube däremot som visar att de nog hade en romans, men ingenting blev bekräftat (mer än av Chad Michael Murray i en halvluddig intervju en gång där han sa något om att "Sophia's got James" eller något sånt. Men jag tog inte det som någon klar bekräftelse. :)

Självklart skriver jag när jag får veta om det blir en säsong 9 eller inte! :D Hoppas man får veta det snaaart... HÅLL TUMMARNA!

Amanda ville veta lite om sista avsnittet i säsong 8:

Jag har för mig att jag läst att sista avsnittet i säsong 8 skulle vara speciellt. Vet du något om avsnittet, typ om det skulle vara lite längre än alla andra? :P

Svar:
Hej Amanda! Jag har också hört såna rykten, men ingenting bekräftat. Kanske blir det ett tvåtimmars-avsnitt, kanske bara vanlig längd. :) Jag räknar dock med att det blir ett vanligt avsnitt.

Sigrid hade en fråga:

Jag undrar en sak, när träffade du skådespelarna och var?:D Värsta avis är jag!

Svar:
Hej Sigrid! Åh, vad jag älskar den frågan *hihi*. Jag var i Wilmington i september-oktober förra året, och träffade och såg då nästan alla skådespelare. Shantel var ju inte i Wilmington då eftersom hon inte var med i avsnitt 7 eller 8 som spelade in när jag var där, så henne träffade jag inte, men jag såg nästan alla i verkligheten och träffade alla du kan se på bild i min header! :D Du kan läsa alla texter som jag skrev där på http://kanal5.se/onetreehill och se bilder i kategorien "Wilmington" här på bloggen (arkiv december 2010 och januari 2011). :D

        

Ronja ville veta:

Vet du om rivercourt kommer försvinna i verkligheten eller är det bara i serien? jag vill ska åka dit någon gång så det får inte byggas där! :)
Btw, älskar din blogg! ;)

Svar:
Hej Ronja! Jag vet faktiskt inte hur det ligger till, men jag skriver här när jag får veta mer! :) Tack, vad glad jag blir! :D


Petra,  din fråga svarar jag på imorgon! :D


Kommentarer
Alicia

jag har sett en interjuv med Sophia och Austin där dom säger att dom har gått ut i ett halvår och att dom är ett par :)

gillar din blogg <3

2011-05-04 17:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0