Jana Kramer



Jana Kramer som spelar Alex är sångerska också. Det har jag nämnt en gång, men det var längesen. :P
Tre av hennes låtar har spelats i OTH (förlåt för att jag spoilade det, men mer säger jag inte för er som inte vill veta :D).

Här kan du höra låtarna om du har Spotify:
Jana Kramer

Säg till om du inte har det men ändå vill höra dem. :D Har även lagt in dem på min OTH-favoritlista Malins OTH-favoriter :D

Idag är jag såå glad! OTH har fått en säsong 9, jag fick bara ett poäng ifrån maxpoängen på en hemtenta... och låten I Can finns äntligen på Spotify. hehe. Så allt går min väg idag!

PS: Jag hittade en jätterolig bild på Chad Michael Murray där någon har gjort så han har samma hår som Pippi Långstrump... hahaha... Se bilden här: http://img.photobucket.com/albums/v497/SusanXG/pippilongsquinting.jpg

Kommentarer
Alicia

Hej vet inte om du har sätt säsongsfinalen av säsog 8! men iallafall om du har det så spelar ju Joy en låt och jag undrar om du vet vad den heter? I låten så är texten ""SOMEBODY TOLD ME THAT THIS IS THE PLACE WHERE EVERYTHING'S BETTER AND EVERYTHING'S SAFE" med och den var väldigt bra tycker jag! :D

2011-05-18 21:55:02
Amanda

tycker du borde ha en kategori om tävlingar, älskar sånt och så. Du lägger ju upp massa tävlingar ibland så jag tycker iallafall att du ska skapa en kategori som bara är för tävlingar :)

2011-05-18 22:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0