Chad och Hilarie

Rätt svar på testet som jag la ut igår kväll var, som Anonym och B skrev, Mias gamla luvtröja med hjärtan på! :D
-
Jag tänkte skriva lite om Chad Michael Murray och Hilarie Burton som vänner. Jag vet faktiskt inte hur bra vänner de är, men jag har fått intrycket av att de ändå är bra vänner. Dock bara vänner (hon har ju barn med Jeffrey Dean Morgan och han är förlovad med Kenzie Dalton).
Av vad jag har hört är det många som inte tycker om Chad Michael Murray (det sa många i Wilmington på affärer och restauranger) men jag har alltid tyckt om Hilarie Burton. Hon verkar vara rolig och härlig och en riktig förebild. Däremot tror jag att de är professionellt vänner, och har nog lärt känna varandra väl under alla åren i OTH eftersom karaktärerna Lucas och Peyton alltid stått varandra nära.

Kommentarer
elin

Hej!



Jag har en liten fråga. Jag har hört att Sophia Bush och James Lafferty har dejatat varandra i verkligheten. Men jag har aldrig fattat om det har varit sant eller inte. Om du har någon aning kan du väl gärna skriva?



Och jag tänkte, så fort du får veta om det blir en säsong 9 så kan du väl skriva det?



Kram

2011-05-02 20:41:07
http://eelinjonssson.blogg.se/
L

Varför är Chad Michael Murray inte omtyckt?

Tacksam för svar!

2011-05-03 22:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0