Kul och bra citat

De som tävlade i quizet var Amanda och Ronja! Amanda svarade först, men Ronja hade allt rätt även i citaten från Millie! Så grattis till er båda! :D

Alicia har skrivit detta till mig:
Hej! jag har tänkt att köpa en ipod och det hade varit kul att ha något från OTH. Någon rolig mening eller citat eller liknande. kram:)

Svar:
Jag vet inte riktigt hur du menar Alicia, men är det så att du vill att jag ger tips på lite citat och roliga meningar från OTH så gör jag självklart det :D



En av mina favoriter när det gäller karaktärer med roliga citat är Skills... Han säger ofta så roliga saker! Som till exempel "Who knew Peyton's brother... Was a brother?!" :D

Mina favoritcitat som jag tycker är meningsfulla från OTH är dessa:

"But if you believe that it's right around the corner, and you open your heart and mind to the possibility of it. To the certainty of it. You might just get the thing you're wishing for.
Believe that dreams come true. Because they do. So make a wish.
Do you have it?
Good. Now believe in it. With all your heart."



"Sometimes you have to step outside the person you've been and remember the person you were meant to be. The person you wanted to be. The person you are."

"Do not look back and grieve over the past, for it is gone;
and do not be troubled about the future, for it has not yet come.
Live in the present, and make it so beautiful that it will be worth remembering."

Kommentarer
Amanda

hej, vem är det som säger det andra citatet du skrivit, känner igen det så mycket? :)

2011-05-23 21:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0