Mouth och Haley

När jag skrev inlägget om Brooke och Nathan fick jag en kommentar från Emma som jag bara måste svara på:

Samma sak med Haley och Mouth ju! Just nu kan jag faktiskt inte komma på några scener som de haft tillsammans bara de två :S
De måste ju varit vänner länge pga Lucas och så :P

Svar:
Emma, du har helt rätt! De hade en borttagen scen i säsong 3 som jag minns, i avsnittet där Brooke gör klänningar till Clothes over Bros vet ni? Samma avsnitt som Haley har spenderat natten med Nathan men han var borta när hon vaknade. Hur som helst, hon går ut på altanen, och Mouth kommer ut och frågar hur hon mår... Det är en kort scen, men jag minns den. Det finns också en scen som är med Lucas, Mouth och Haley där de ligger i Lucas säng och pratar om sina problem... Jag tror det är säsong 3 eller 4... Hur som helst, i den scenen får jag ändå känslan av att de är vänner och bryr sig mycket om varandra.

Det är faktiskt konstigt att de inte har haft någon fler scen tillsammans ensamma. Men de kanske bara kände varandra genom Lucas?

I en fantasivärld där Haley inte hade haft Nathan och Mouth inte hade haft Millie tycker jag att Haley och Mouth hade passat bra ihop :D hehe. De är snälla och godhjärtade människor som vill alla väl, och de har båda varit lite "töntigt duktiga". På ett väldigt bra sätt. De har ändå lyckats komma in i innegänget (båda tack vare Lucas) och gjort sina misstag under vägen mot något som liknar populäritet... Jag tycker de skulle vara söta ihop :D hehe


Kommentarer
Ronja

Hej Malin ;) Jag har en liten fråga till dig (: Om du fick bestämma vad som skulle hända nu i slutet av One Tree Hill, hur skulle slutet vara då?



Jag hoppas verkligen att Lucas, Peyton och Sawyer kommer tillbaka. Det skulle vara grymt kul att se hur Sawyer ser ut och se lite hur Lucas och Peyton är som föräldrar! :)

2011-05-25 22:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0