Säsong 6

Ursäkta att jag inte skrev mycket igår, var upptagen under kvällen!

Tänkte att jag skulle skriva lite om början och mitten av säsong 6. Vi såg säsong 6 igår/i natt, jag och Evelina.



Jag älskar säsong 6 av många anledningar. Det är kärlek, omtanke, vänskap och många nya roliga karaktärer! Några av de karaktärerna är Julian, filmregissören till Lucas film som spelas av James Van Der Beek (har glömt vad han heter), Sam, Jack Daniels och många andra. :D

Det händer så mycket nytt som kommer att betyda mycket för resten av OTH, och jag tycker det känns som att de växer upp på riktigt i säsong 6.

Början av säsong 6 är både romantisk och hemsk. Det är en förlovning, en misshandel, ett dödsfall och en psykiskt sjuk kvinna på ett fejk-sjukhus. Men trots hemskheterna älskar jag de avsnitten för allt romantiskt och gulligt som det backas upp med. :D

Mitten av säsong 6, som vi såg delar av igår, är när Peyton får veta att hon är gravid, Sam blir kidnappad efter att hon erkänt för Brooke att hon var ansvarig för misshandeln, Brooke och Julian kommer varandra närmare och Mouth och Millie gör slut. De avsnitten är också riktigt bra! :D

Kommentarer
ronja! :)

Jag älskar också säsong 6! Den är så sjukt bra!♥ :)

2011-05-01 13:55:20
http://ronja.blogg.se/
linn holm

Hej! jag har följt din blogg sedan du va i Usa och jag har själv funderat på att ta en vecka och åka dit OM det blir en säsong 9. Jag kommer då ha med mig en vännina så jag inte åker själv . Men va var dina absoluta höjdpunkter med resan dit ? dom absoluta favoritplatserna ? . Har du själv funderat att åka dit snart igen om det blir en säsong till med one tree hill ? kram linn

2011-05-01 16:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0