Säsong 9



Snart får vi förhoppningsvis veta om det blir en säsong 9 av OTH! Jag har hört något om att vi får veta det omkring den 19e, dvs om mindre än en vecka! Jag hoppas verkligen att det blir det och att vi får veta snaaart! Det skulle vara så bra om vi får veta definitivt den gången det är sista gången man ser ett nytt avsnitt. Förstår ni hur jag menar? Det känns mer som ett avslut om man vet säkert att det inte kommer några fler avsnitt. Då kan de verkligen avsluta OTH på ett värdigt sätt, med ett bra avslut för alla karaktärer.

Dessutom vill jag att flera av de tidigare karaktärerna ska komma tillbaka, eller åtminstone få ett telefonsamtal eller ett brev. Något som visar att t.ex Sam, Lucas, Peyton eller Deb finns kvar i deras liv och hjärtan! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0