Chase och Alex

Hej! Nu är det jag (Malin) som bloggar igen :))

Jag hejar som sagt på Chase och Mia, men nu har jag ändå börjat inse charmen med Chase och Mia... De är lite som Lucas och Peyton vs. Lucas och Brooke i de tidigare säsongerna - den mognare kärleken mot den roliga, vilja ha kul, kärleken. Förstår ni hur jag menar? Lucas och Peyton hörde ihop själsligt, men Lucas sökte sig till Brooke för att han ville ha kul och hon var spännande.




Samma med Chase och Alex från början tror jag, hon var spännande och rolig. Mia hade just gjort slut så Chase ville ha kul ett tag med någon lite mer oseriös... Nu när Alex har mognat tror jag att de har en chans till ett moget och riktigt förhållande... Men jag hoppas ändå att han hittar tillbaka till Mia som Lucas gjorde med Peyton ;)

Idag visades reprisen av avsnittet då Chase och Alex spelar golf. Det är rätt gulligt, även om jag stör mig lite på att Alex inte riktigt har mognat... :P Däremot så är det så gulligt när hon säger "I think I was right about those girls crushing on you, but in case I wasn't, I know one who's crushing hard on you now"... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0