Favoritsaker: Säsong 2

Av någon anledning är säsong 2 nog min 3e favoritsäsong (först säsong 6, sedan 4). Det är så många bra avsnitt i säsongen, som pyjamaspartyt och dare night avsnittet. Jag gillar också när Jake kommer tillbaka och han och Peyton blir kära.

Säsong 2 har kärlek, humor och är bara allmänt bra... Jag gillar Felix och Anna Taggaro, deras scener med Brooke, Lucas och Peyton var såå bra! Jag gillar också Andy, han är (han var ju med sist i säsong 5 också) så söt mot Karen.



Det mindre bra med säsongen, även om det ibland är underhållande också, är nog det som är kring Jules och att Dan var inblandad i att såra Keith... Jag tycker ibland inte heller om scenerna då Haley har lämnat Nathan, det blev mycket bättre när hon kom tillbaka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0