Favoritsaker: Säsong 3

Jag gillar säsong 3 mycket! Det har tragiska händelser, värme, glädje, romantik och sorg... Men om jag ska säga en gemensam känsla för säsongen så är det nog "värme" blandat med "vemod". Det är varmt och känslofyllt. Peyton och Ellie blir mamma och dotter "på riktigt", Nathan och Haley kämpar med att hitta tillbaka till varandra men har det tufft, Brooke och Lucas blir tillsammans igen men har det inte bara lätt...



Säsong 3 är bra, jag kommer just nu inte på mycket som jag inte gillar med säsongen... Det jag ogillar är nog Dan och Keiths relation (som i alla säsonger egentligen för mig...), att Dan faktiskt ogillade sin bror så mycket att han sköt honom! Jag gillar inte heller Dan och Debs bråk, och allt kring branden... Så om man ska sammanfatta det så gillar jag inte Dan i säsong 3, men i övrigt gillar jag säsongen mycket! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0