Favoritsaker: Säsong 4

Jag älskar säsong 4, mest för Lucas och Peyton! Att de är tillsammans, kära, och såå underbart söta! :D Så många bra scener har de, och jag älskar också Brooke och Chase! Säsong 4 har så mycket kärlek i sig tycker jag, och det gillar jag verkligen.



Det jag ogillar med säsong 4 är nog psycho Derek... Jag gillade verkligen inte honom, han var så obehaglig ;P Jag gillar inte heller Dan och Karens relation, att Karen började tycka om honom igen... Och att Dan blev "förföljd" av Keith... :P

Kommentarer
Linnea

Vad hände med Lucas, hans mamma, payton och nathans mamma? Jag fattade aldrig det?

2011-12-01 00:09:42
http://linneabryngnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0