Gästbloggsinlägg :)

Här kommer ett gästbloggsinlägg av Clara som vann helgens quiz:

Hej!
Mitt absolut favorit avsnitt är nog sista avsnittet i säsong 4 "All of sudden I miss everyone" 



Jag gillar allt med den serien, dramatiken men ändå glädjen!
Jag älskar Karen i det avsnittet, dom scenerna hon är med i är dom bästa, jag älskar när hon träffar Keith och låten "They'll never know" som dom spelar är så bra! Och när dom tar studenten är också så himla bra! När Haleys vatten går!
Jag tycker också om när alla tjejer står och dansar till låten Wannabe är så roligt, älskar det! :)
Men min absoluta favorit scen i avsnittet är när Karen besöker Dan i fängelset, jag kan kolla på den scenen 100 gånger utan att tröttna! :D
Låten, Say it ain't so är en av mina favoritlåtar, helt underbar!

4.21 - All Of A Sudden I Miss Everyone

P.S. min blogg (Clarajonsall.blogg.se) skriver jag lite om One tree hill då och då :)

Vill du gästblogga?
Maila mig på [email protected]

Kommentarer
Clara Jonsäll

Oj, märkte ett fel, dom tar ju studenten i avsnittet före.. men tack så mycket, du gjorde min dag med båda sakerna! :D

2011-11-21 19:33:40
http://clarajonsall.blogg.se/
Fanny

Underbart avsnitt =)!

2011-11-21 19:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0