Grubbs-intervjun kommer... :)

Elin, den ledsna nyheten var vilket datum sista avsnittet sänds (och att sista säsongen sänds är ju synd tycker jag)... Kommer nog kännas väldigt tråkigt tror jag... Tur att vi har DVD-boxarna <3 :D
-
Hörni, jag tänkte lägga ut intervjun som jag gjorde med Grubbs i måndags, men jag har inte riktigt tid nu (sitter på skolan och ska snart åka hem). Men jag gör det ikväll om jag hinner, annars blir det under morgondagen. :D
-
-
Frågorna jag ställde var:
* What was the best part of being in One Tree Hill? (Vad var det bästa med att ha varit med i OTH?)
* If Grubbs and Miranda both came back, would they be together or...? (Om Grubbs och Miranda kom tillbaka, vart skulle de vara, skulle de vara tillsammans och kära till exempel?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0