Jimmy Edwards

Synd att Jimmy Edwards inte var med så mycket... Jag hade velat se honom lite mer INNAN school shooting avsnittet, för att få se mer från deras vänskap och hur det tog slut. Jag tror verkligen att han var snäll och ville alla väl men att det gick fel för honom då han blev mobbad och utstött. :/

 

Jag gillar verkligen att Mouth fortfarande pratar om Jimmy, det visar att de var bra vänner! Jimmy betydde mycket för Mouth och han menade inte att stöta ut honom. Avsnittet med school shootingen var så otroligt bra för att det visade mobbning från sin värsta sida. Man ska vara snäll mot alla och verkligen tänka på andras känslor! Hur man beter sig mot andra är viktigt. Ingen är perfekt men man ska alltid försöka att behandla andra bra. Ett leende eller ett snällt ord kan ibland räcka länge.

Kommentarer
Fanny

Det är ett underbart avsnitt!! Tycker att dem gör det väldigt bra genom att inte måla upp Jimmy som en elak person, han är ju liksom inte elak på riktigt.

2011-11-04 23:56:55
Josefine

Jag håller med!

2011-11-05 12:23:37
Matilda

Ja, det hade varit kul!

Följer du några speciella hemsidor som har med One tree hill att göra?

2011-11-06 20:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0