Sista avsnittet

Tack Clara för gästbloggsinlägget! Jag älskar också det avsnittet. Hoppas verkligen att sista avsnittet i säsong 9 (som är sista någonsin) blir ungefär som i slutet av säsong 4, med hela gänget samlade och en massa bra scener! Jag vill ha det alldeles perfekt, alla karaktärer lyckliga och sams!

Jag hoppas att Dan blir förlåten (inte att det är glömt det han har gjort dock), att man får veta hur Brooke känner för Rachel (jag vill att hon inte ska vara arg på henne som hon var i deras sista scen), att man får veta hur Whitey mår och helst att han kommer tillbaka, att Peyton och Brooke på något sätt får kontakt (brev eller telefonsamtal duger för mig :))... och en massa annat. Men bland annat det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0