Svar till Sofia



Sofia skrev och ville ha lite svar på frågor om säsong 9:

men vet du om peyton kommer vara med i säsong 9 eller är det bara lucas?
tror du att det kommer vara ett bra slut på säsong 9 där alla samlas på t.ex rivercourt? det verkar ju inte som det eftersom alla skådespelare spelar in sitt sista avsnitt olika dagar? :)

Svar:
Nej, tyvärr kommer inte Peyton att vara med.. :( Men hon kommer att pratas om i avsnittet som Lucas är med i! Bättre än ingenting.
Jag tror absolut att slutet kommer vara bra. De spelar ju inte i allt i ordning, så alla kommer ganska definitivt att samlas någon gång i säsongsavslutningen. Kanske i slutet, jag vet inte. Jag vill inte avslöja allt om hur det kommer bli (det jag vet), MEN vi kommer få se alla (nästan i alla fall) samlade och det kommer vara med artister vi känner igen. Med andra ord kommer det att knytas ihop bra och blir förmodligen ett avslut som de flesta kommer tycka om! =)

Däremot kan jag faktiskt bjuda på den här bilden som Bethany Joy Galeotti (som spelar Haley) la upp på Twitter... :D


Kommentarer
Alicia

Hej Malin! vet du om man kommer kunna se "An Evening With OTH" någon gång, kommer den kanske finnas med på DVD. Eller var det liksom bara för de som var där. Jag skulle jätte gärna vilja se det. Kram! :)

2011-11-16 19:10:04
http://aliciatrieb.devote.se
Gabriella

snälla detta är jätte viktigt. om du har säsong 8, alla avsnitt med svensk text kan du inte ladda upp de då? eller om du vet någon annan som kan göra de? för jag missa de på tven, och jag förstår inte engelska så bra och jag vill verkligen se det, har väntat i flera månader. blir snart galen!!!

2011-11-16 19:59:17
karro

hej! jag undrar vad sidan där man innan kunde se de amerikansa avsnitten i förväg heter? Jag undrar oxå vilket datum oth s9 har premiär i Sverige?



kram karro

2011-11-16 22:17:24
eemeiix

skulle du kunna länka till inlägget där det står vad alla karaktärer och skådespelare heter? :D

2011-11-16 23:56:18
http://eemeiix.blogg.se/
Carolina

Vet du varför peyton inte komemr vara med?

Är det för att hon inte vill elelr får? :) kram!

2011-11-17 09:45:10
http://carolinasbilder.blogg.se/
Therese

Är du verkligen säker på att Peyton inte ska vara med i sista säsongen? Hon står med bland skådespelarna iallafall. Du kan se det om du tex kollar där OTH säljs, jag kollade på cdon.se Där står hennes namn med och det borde det ju inte göra om hon inte visas i serien.

Hoppas hon är med:) :)

2012-02-05 23:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0