Syskonen James

Har sett ett par kommentarer från er om Taylor och att hon är storasyster till Haley. Ja, så är det.
Jag har själv funderat lite kring syskonen James... :P

Sammanlagt är (som jag har förstått det) James-syskonen 7 stycken: Haley har 3 bröder (namn okänt) och 3 systrar (Vivian, Taylor och Quinn). Jag vet inte hur gamla bröderna är, men av systrarna så är Vivian äldst, sedan Taylor, Quinn och yngst är Haley.



Jag hoppas man får träffa bröderna och Vivian innan seriens slut... Och Taylor MÅSTE komma tillbaka igen. Jag blev lite sur på det faktum att de fick en så bra relation efter Lydias död, men då lämnade Taylor dem direkt... :(


Kommentarer
Fanny

Har aldrig riktigt gillat Taylor så vill helst inte se henne komma tillbaka. Dem andra skulle jag gärna se dock

2011-11-11 05:33:37
anna

hur vet du att dom är 7 stycken? :)

hur kommer det sig att det bara var taylor, quinn & haley som var på deras mammas begravning? alltså, man kan ju tycka att iallafall vivienne skulle kunna komma så man får se någon av de syskona som vi aldrig har träffat förut?

2011-11-11 16:25:58
Alicia

Är inte Quinn äldre än Taylor för Taylor går ju i trean på high school när Haley, Nathan, Lucas, Brooke och Peyton går första året. Du vet när Taylor och Nathan är på ett party, som man får höra om i någon säsong att det var då han förlora sin oskuld. älskar din blogg <3

2011-11-12 11:51:38
http://aliciatrieb.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0