Youtubevideo

OTH spelas in sista veckan nu, bara några dagar kvar av inspelningen av sista avsnittet någonsin. Till dess ära tänkte jag lägga ut en bild. Det här citatet beskriver verkligen det faktum att OTH inte tar slut, det enda som kommer förändras är att det inte kommer några nya avsnitt. Men det OTH vi älskar finns alltid kvar!




Jag tänkte göra en video med svenska fans som tackar OTH (och lägga ut på youtube)!

Vill du vara med?

I såna fall, gör så här:

- Maila mig på [email protected]. Jag kommer översätta de svenska svaren till engelska så att om skådespelarna ser det så ska de förstå vad det står i videon. Så om du vill skriva på engelska får du gärna göra det.

- Skriv ditt förnamn och din ålder i mailet

Svara sedan på någon/några av de här frågorna i ditt svar:

- Hur skulle du beskriva OTH?
- Vilken är din favoritkaraktär? Varför?
- Hur länge har du sett på OTH?
- Vad gillar du mest med OTH?

Du får även berätta något annat OTH-relaterat i mailet såklart, till exempel något kul OTH-minne.

Skriv helst inte mer än ca 7-8 rader sammanlagt så att texten i mailet ryms i videon!


Kommentarer
Evelina

När ska du senast ha svaren? :)

2011-11-12 23:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0