Dan, Renée-avsnittet

Avsnittet som Kanal5 visade på repris idag var det då Dan avslöjar Renée i pratshowen "Scott Free Redemption". Jag älskar det avsnittet och jag tycker verkligen att det är på tiden att Dan får bli en del av Nathans liv (även om de aldrig kommer att förlåta honom). Han har gjort så mycket bra efter mordet och jag tror verkligen att han vill väl (även om man aldrig hade förlåtit en mördare i verkligheten såklart)...



Hursomhelst så tycker jag att det är ett jättebra avsnitt. Sättet som Dan avslöjar Renée (genom att först få det att låta som att han är på hennes sida) är så himla bra... Man tror ju först att Renée talar sanning liksom, och sedan då han påpekar hennes kroppsspråk - UNDERBART!


Kommentarer
Nicolina

Fan vad bra att du skrivit om detta avsnittet just. satt och bläddrade i bloggen och tänkte jag skulle skriva en kommentar om just detta avsnittet i ett random inlägg.



Anyway.. I detta avsnittet fick man veta det mesta om Sarah, och man fick en bild av att hon var SÅ god och verkligen en underbar människa.



Men sedan kommer CrazyKatie. Min känsla av Katie är att hon totalt förstör minnet av Sarah. Genom början av Katiegrejen undrade jag också om Sarah verkligen dött, om dem kanske skulle ta in henne och bara visa att hon inte dött. Samt att Katie var genomond, och det tog lite bort det goda av hur SARAH var. För hon var ju en riiktig look-a-like tll Sarah.

2011-10-14 22:26:23
http://nicolinalangebro.blogg.se/
Fanny

Håller med helt!! Ett av de få avsnitt jag älskar Dan!!!

2011-10-14 23:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0