Davis och Jude

Py hade en fråga:

Nu när alla har sett sista avsnittet av OTH, vad heter Brook och Julian's tvillingar? Den ena heter ju Davis Baker, men vad heter den andra? :)
När jag skickade den här kommentaren för ett tag sen testade jag att skicka ett mail också, som du sa att jag skulle göra, men jag kanske skickade till fel adress? För det kom inte fram tror jag. Men i alla fall, jag skulle blivit glad för svar :) Kram!



Svar:
Hej! Jo, jag minns din fråga (men jag tror också att den kom fel om du inte fick svar på mailen...). :-) Bra att du frågar igen! 
När de sitter i soffan säger ju Brooke namnet på Davis, och sedan när Julian sätter sig med den andra sonen så säger hon "Who's daddy got? Is that Jude?". :D Så andra sonen heter Jude (men det hörs lite dåligt). Sophia Bush har förklarat på Twitter att Jude är döpt efter låten "Hey Jude" som handlar om John Lennons son Julian. :D

Är det bara jag som tycker att pojken som spelar Davis (som Brooke håller i) är jättelik Austin (Julian)?? ;P Det är ju inte hans son, men de har gjort ett bra jobb med att välja "skådisar". Jude ser också ut som en blandning av båda. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0