Förändrade karaktärer

Hej!
Vad kul att ni svarade på mitt förra inlägg. Jag håller med de flesta av er (alla egentligen, men på olika sätt). Jag gillade inte Peyton heller i säsong 1 kanske jag skulle tillägga, det var otroligt fegt av henne att inte vara ärlig mot Brooke. Och som sagt dåligt gjort av Lucas också.

Tur att alla karaktärer blev lyckliga och gifta :D

Det är rätt häftigt att se dem i säsong 1 och nu i säsong 8 (L och P senast i säsong 6 dock, men ändå :)), hur de har växt som människor.

- Lucas lärde sig att äntligen följa sitt hjärta på allvar (TROTS att Lindsey sa på röstbrevlådemeddelande att hon saknade honom!)

- Brooke lärde sig (redan i säsong 4) att Lucas och Peyton hörde ihop och lät det vara så (även om jag förstår att det finns fans till "Brucas" som blev besvikna)



- Peyton är lyckligare och mindre "deppig", den förvandligen gjorde hon ganska mycket mellan säsongerna tyckte jag och nu är hon ju glad och kär mamma och fru.
- Nathan är HELT annorlunda till skillnad från hur han var i säsong 1! Han är ju jättelugn och mogen nu.



- Haley har också förändrats i och med ålder och erfarenhet trots att hon var ganska mogen redan i säsong 1. Hon var ju dock väldigt vän och försiktig, och i och med att hon blev tillsammans med Nathan och skaffade barn fick hon mer "skinn på näsan". :)

Kommentarer
Fanny

Jag såg på en hemsida att både Chad och Hilarie kommer tillbaka till säsong 9, vet du något om det?

2011-10-26 16:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0