OTH favoritminne

Mitt första OTH-minne är faktiskt på skolan en gång. Jag pratade om att jag hade sett det och att det var så bra...



Började faktiskt se det av en slump, mest för att Lucas var så snygg (jag började se det någon gång i mitten av säsong 1). :D Sedan såg jag på det mer och mer, och i säsong 5 började jag se mer och mer på intervjuer med skådespelarna. Det var då jag blev ett riktigt stort OTH-fan, då jag började förstå lite mer bakgrund och vilka som skapade den underbara serien. :D

Min stora favorit i säsong 5 och 6 var Hilarie Burton som spelar Peyton för att hon var/är en så härlig person och bra förebild. Jag älskar hennes jargong och humor, hon verkar alltid så himla uppåt. Nu är min favorit Kate Voegele (Mia) av samma anledning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0