OTH i Puerto Rico

Vad tyckte ni om avsnitt 21, säsong 8? Det då tjejerna är i Puerto Rico och killarna tältar? Jag gillade det jättemycket och det var mycket bra musik i det! Det var bland annat i det som jag hörde Katy Perrys "Last friday night" första gången, och fick en chock när de spelade "Rolling in the deep" med Adele på radion (som också spelas i avsnittet, när traktorn skenar med Chuck i).



Jag måste också säga att jag gillar verkligen att Brooke och Alex har blivit bättre vänner. Synd att man inte fick SE scenen i avsnittet före, då Alex ber Brooke ta drogtestet (och då Brooke får veta att hon är graviiiiid!!!! :D).

Men hur som helst: Avsnittet var verkligen bra, det var roligt, mysigt, och hade gängen samlade vilket jag tycker var bra då det var i slutet mot säsongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0