Säsong 9 - svar :)

Olivia ville ha svar på frågor om säsong 9:

1. Kommer du fortsätta blogga tills säsong 9?

Svar:
Självklart!!! :-)) Jag kommer nog att blogga även efter OTH, kanske om någon annan serie? ;D OTH kommer alltid vara varmt om hjärtat, det var första serien jag bloggade om, men jag älskar att blogga också så när OTH tar slut bloggar jag om något annat! =)) 



2. Vad vill du ska hända i säsong 9?

Svar:
Jag vill bland annat att:
- Lucas och Peyton kommer tillbaka, eller att man åtminstone får höra ett telefonsamtal med Peyton (som uppenbarligen inte kommer tillbaka :(()... Så man får veta att de finns kvar i karaktärernas liv!
- Clay och Quinn går vidare på något sätt, kanske med giftermål??
- Mouth och Millie, samma där... Att något ska hända! :)
- Att Whitey kommer tillbaka så man får se vad som hände med honom.
- Att Rachel får komma tillbaka och få ett bra avslut med åtminstone Brooke och Mouth.
- Att Jamie får sin första riktiga kyss (med Madison).
- Att man får se Brooke och Julian som föräldrar, gärna att de spolar fram lite så man får se Jude och Davis som äldre.
- Jag vill också att Sam hör av sig på något sätt, att hon och Brooke får träffas igen... Kanske får hon vara barnvakt? ;D
- Att alla blir lyckliga och att man får känna ett AVSLUT.



3. Hur vill du den allra sista scenen ska vara?

Svar:
Oj, svår fråga... Jag vill att alla är samlade, som i säsong 4 på Rivercourt. Något sånt avslut vill jag ha. Kanske en fest där alla skrattar, och som voiceover hör man karaktärerna säga sånt som sagts i tidigare säsonger eller något... Typ att de säger "We were born in a magic town, and Tree Hill will always be our home". Något sånt :D

4. Kan inte du säga igen vilka käraktarer som skulle komma tbx i s09?

Svar:
Det finns en karaktär som jag inte vill avslöja här tyvärr, men maila mig så får du veta den... ;D Mailadress: [email protected] :) De andra som jag har hört kommer tillbaka är Lucas, Dan och Deb. :)



5. Hur tror du säsong 9 kommer se ut? Asså tror du dem kommer göra så att det har gått ex 4 år ( som det var när säsong 5 började) eller tror du det kommer va som när säsong 8 slutade?

Svar:
Jag tror att det kommer vara några månader framåt, men inte så många... :)


Kommentarer
Josefine

hej! När börjar säsong 9 på tv här i sverige??? :)

2011-10-09 13:52:11
L

Ja, fortsätt blogga även efter säsong 9, älskar din blogg! :)

2011-10-10 10:28:49
sofie

Jag älskar din blogg! (:

ååh vilken lycka, jag glodde runt lite på internet och hittade en sida där det fanns några bilder som veerkar vara ifrån inspelningen av säsong 9? Kan vara så. I alla fall, jag såg att det var bestämt att Lucas kommer tillbaka!! U-N-D-E-R-B-A-R-T! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0