Bilder från avsnittet

Jag älskade kvällens avsnitt, som vanligt. Skriver en resumé på det imorgon, det hände så mycket i det att jag vill vänta lite med att skriva om allt. Både dramat, sorgen, glädjen och all humor. :D 

Men jag tänkte lägga in lite bilder från avsnittet:





 (Mycket tid de spenderade på min favoritrestaurang i Wilmington i kvällens avsnitt :-))

 (FANTASTISK låt som jag är BEROENDE av ;D)











Här är de låtarna som spelades på Tric i kvällens avsnitt:

Jana Kramer - Whiskey

Olin & The Moon - Not in love (Någon som känner igen den från avsnitt 20, säsong 7?)

Kommentarer
Matilda~

tack så mycket för att du bloggade om låtarna som var med, har försökt hitta dom men hittade dom dock inte :(

2011-09-19 15:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0