Bildkavalkad från Wilmington!

Hej!

Först vill jag tipsa om en film som är på 4an nu kl 16.30 - Där floden flyter fram. Jag har inte sett den, men jag vet att Craig Sheffer (Keith) är med i den, tillsammans med bl.a Brad Pitt. :) Det är en gammal film så han är väldigt ung i filmen! :D

Som sagt så är det idag ETT ÅR SEDAN jag åkte till Wilmington. Eller, egentligen åkte jag till Stockholm idag och Wilmington imorgon, men ändå... :D Jag tänkte göra dagens blogginlägg till Wilmingtoninlägg.

Alicia ville veta om platser och restauranger som skådespelarna vistas på, och jag svarade igår på var jag har sett dem och hört att de äter. De brukar även vara och handla, jag hörde bl.a att Shantel och Rob hade varit på Home Depot (av en som jobbade där, som jag träffade utanför Port City Java), jag såg Rob på Wal-Mart första kvällen också... :)

Här kommer lite bilder på mig och skådespelarna (ej i ordning):








































Kommentarer
matilda

Din blogg är verkligen jätte rolig att läsa! :) one tree hill är så bra!! skulle vara kul om du svarade på mina frågor :)



Vart var du när du träffade Mouth, Skills och dom andra?

Bor dom kvar i Wilmington? eller vad gjorde dom där?

Hur var dom, var dom lik sina karaktärer?



tacksam för svar! :)

2012-02-22 18:33:59
matilda

en till grej, var du aldrig vid tree hill high school? :)

2012-02-22 19:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0