Gavin DeGraw i Nyhetsmorgon

Malinia skrev en kommentar med detta:

Hej! Ville bara tipsa om att nu på söndag kommer Gavin DeGraw att medverka i Nyhetsmorgon på TV4 med start från 09.00- 11.30. På måndag kommer han även att gästa olika radiostationer men jag har tyvärr ingen information om vilken tid eller vilka radiostationer det gäller.



Sjukt kul! Tack för informationen! Det visste inte jag! :D Jag hade gjort väldigt mycket för att få bo i Stockholm nu, och få se både Gavin DeGraw OCH Wakey! Wakey! :D Tyvärr kommer jag inte kunna se Gavin, men jag ska se nyhetsmorgon.

När jag googlade på var han kommer spela och när så hittade jag detta:
http://beingblogged.blogspot.com/2011/09/tavling-vin-en-kvall-med-gavin-degraw.html 

Där kan man tävla om biljetter (men maila kan man inte göra efter idag så skynda!)! Det står att han ska spela på Lydmar hotel den 12 september.

Om det är någon som ska dit så får ni gärna filma och/eller fota och skicka till min mail [email protected] :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0